Fiskeplatsen

Året var 2003. Jag och min kompis Daniel Åslund hade sett ett par fina fiskar i polen ovanför stenarna. Han får smyga ut och fiska på dem och resultatet ser ni på diabilden här nedan... det var första gången jag besökte denna plats långt ute i den snåriga, sandfugsinfesterade djungeln på Nya Zeelands Sydö. I år besökte jag samma plats igen, men den såg lite annorlunda ut. En störtflod året innan hade spolat bort strandbanken där jag står och tar denna bild, men stenarna låg kvar och fisk var det i poolen. Samma plats är med i filmen "once in a blue moon" innan störtfloden. Om du vill kan du gå in och titta på mitt videoklipp från denna fantastiska å, inspelad i januari i år som jag döpt till Djungelöring: https://www.youtube.com/watch?v=5qc23Ami0x8 
Sandflugor =)
En djungelöring från 2003
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0