Sutarmorgon

Ok jag blankade totalt. Tobbe å andra siden fick fyra sutare och tappade en, 3 av dem tog på karpriggarna så det var ju inte lika kul som om de tagit på flötmete, men det är ju alltid spännade när larmet börjar pipa när man sover som bäst. =), Vi hamnade lika i artligan dock, Tobbe fick sutare och mört och jag fick mört och abborre. Hade ju varit roligare med sutare, men förra gången jag var på samma ställe fick jag tre på flötmete och tappade en och Tobbe blankade så det var ju helt ok. Sov dåligt i natt i alla fall, för när det började blåsa pep det i Tobbes nappalarm lite då och då och så hade jag en (gissningsvis) grävling som försökte komma in i min bivvy. Men det är ju alltid trevligt att tälta lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0